jump to navigation

Zondag 27 april april 27, 2008

Posted by ubabert in SPOETNIK.
Tags:
trackback

Nog    dag…

  • Scheiden doet lijden
  • Er is een tijd van komen en een tijd van gaan
  • Je moet op je hoogtepunt stoppen

En zo zijn er nog wel wat gemeenplaatsen te bedenken bij deze laatste post op Verbouwblog. Begonnen op 7 februari met als ambitie gedurende het SPOETNIK-programma de UBA-gemeenschap op de hoogte te houden van de voortgang van alle verbouwingen en verhuizingen, langzamerhand toch uitgegroeid tot een blog met een wat bredere focus. Meteen al aangekondigd: voor de duur van het programma, en dat programma is weliswaar nog niet afgerond (nl. nog twee weken), maar ik ga op vakantie en laat die laatste twee weken aan mij voorbijgaan. Intensieve pogingen om een vervanger te werven liepen op niets uit, evenals de tot mislukken gedoemde poging een koper voor Verbouwblog te vinden (wel 57 keer bekeken!). Dan houdt het dus gewoon op.

De caravan staat (bijna) ingepakt voor de deur, morgenochtend vertrekken we richting Denemarken. Ik wens iedereen veel plezier met de opdracht van komende week: Rollyo. Rollyo? Straattaal voor ‘Rollen, joh’? Eigenlijk doe ik dus toch nog wel een beetje mee.😉

 

Reacties»

1. Brughagedis george - april 27, 2008

Hoi Bert,
Er is dus gelukkig ook een legitieme reden om er nu even mee te stoppen. Ik was een beetje bang dat je je nu aan de competitie onttrekt om anderen ook een kans te geven om de prijs in de wacht te slepen. Je had natuurlijk ook als Bert Gazendam vanuit Denemarken het blog nog een beetje kunnen voortzetten. Maar misschien vond de familie dat niet zo’n goed idee. Het is wel jammer dat dit succesvolle blog nu stopt. Ik heb er natuurlijk niks over te vertellen, maar als ik bij Spoetnik zat liet ik je gewoon meeloten. Mooie kar trouwens en prettige vakantie!
Groet, Brughagedis George.

2. Dyoke van Assum - april 28, 2008

Bert, Ik heb met veel plezier de verbouwing van de UB gevolgd evenals al je andere bijdragen. Jammer dat je er voortijdig mee stopt. Groet, Dyoke

3. Moira - april 28, 2008

Dit lees je al niet meer, want dan ben je al weg. (Heerlijk land trouwens, Denemarken, tenminste wij vonden Jutland die drie keer dat wij er een weekje hebben doorgebracht prachtig!)

Maar wat ik even wilde zeggen: mijn complimenten voor je blog. Je kwam er meer te weten over alle verhuizingen en de verbouwing dan in “real life”. En het was zoveel meer dan een “Verbouwblog”, het zag er prachtig uit allemaal, met leuke vondsten zoals die aftelcijfers.

Van mij zou je de eerste prijs krijgen.


Geef een reactie

