jump to navigation

Woensdag 26 maart (2) maart 26, 2008

Posted by ubabert in verbouwing.
Tags: ,
trackback

En om 11.00 uur was de pers aanwezig: Folia, Campus TV, Metro. Maar er waren vooral veel vertegenwoordigers van Saan, Mokum Mariteam en de UvA. Na een korte toelichting van het waarom van deze verhuismethode (vooral milieu-vriendelijk en geen opstoppingen veroorzakend) spoedden de aanwezigen zich naar de inmiddels weer volgeladen dekschuit en de volgboot voor een tochtje over Amstel, onder de Munt door naar het Singel.

mms1-26-maart.jpg

Er komen nog meer foto’s en kijk bijvoorbeeld ook op de Flickr-pagina van Esther Roost.

Reacties»

1. zygomorf - maart 26, 2008

Bert, de pagina van Esther Roost is geblokkeerd.
>> Oops! You don’t have permission to view this page. <<
Is vast niet de bedoeling.
Verder geweldig om zo op de hoogte te worden gehouden over deze hele bijzondere verhuizing. Ik kan pas vanavond mijn blog (nog niet gepubliceert) over een kleine verhuizing, die vandaag bij Biologie heeft plaats gevonden, van foto’s voorzien omdat ik op het werk niets kan downloaden vanuit mijn camera. Volgende keer toch maar mijn usb kabel meenemen.


Geef een reactie

