jump to navigation

Blogperikelen (14) maart 18, 2008

Posted by ubabert in SPOETNIK.
Tags: , , ,
trackback

                                  top2000__logo2007__132489c.jpeg

Twee weken geleden schreef ik na het bereiken van de 1000ste raadpleging van Verbouwblog met het nodige optimisme: “Laten we daarom een afspraak maken: jullie zorgen ervoor dat Verbouwblog op het eind van deze maand boven de 2000 raadplegingen zit”. Ik beschouwde dat echt op dat moment als een pittige opgave. En wat blijkt nu: met nog een kleine twee weken te gaan deze maand, is vandaag de teller de 2000 al gepasseerd! Ik ben daar écht, en uiteraard aangenaam, verrast door. Blijkbaar heeft Verbouwblog inmiddels een schare trouwe lezers verzameld, die met grote regelmaat de nieuwe posts tot zich neemt. Moet ik nu meteen maar een nieuw doel stellen voor deze maand? We hebben tenslotte nog 13 dagen te gaan. Maar even niet. Laat ik alle energie en beschikbare tijd maar steken in het bloggen zelf. Ondertussen blijf ik natuurlijk met argusogen naar het tellertje kijken. Er gaat tenslotte wel degelijk een stimulans van uit.

Dus ook maar meteen de nieuwe weekopdracht opgepakt: met Google Docs samenwerken aan een document. Deze keer heb ik dat maar niet in de sfeer van de verbouwing gezocht, maar in een andere opdracht die elk jaar in het voorjaar op m’n bordje licht: het schrijven van een jaarverslag voor de sector WIGW. Dat gaan we dit jaar dus anders doen, nl. samen. Ik heb in Google Docs een document geopend waar ook clustercoördinatoren Caroline, Lidie en Willem toegang toe hebben. En vervolgens hebben we ons de taak gesteld voor de volgende weekopdracht (dus voor 7 april; dank u, oh SPOETNIK, voor het aanpassen van het programma) dit sectorjaarverslag af te hebben. Dat klinkt makkelijker dan het is, want om maar één ding te noemen: Willem en Lidie moeten precies ook in de komende twee weken verhuizen (maar dat wist iedereen natuurlijk inmiddels al lang, daarover lezen jullie de hele tijd). En een ander ding: deze blog mag natuurlijk niet gaan lijden onder zoals banaals als een jaarverslag; mijn prioriteit ligt ergens anders. Dus iedereen begrijpt: er rust een zware last op de schouders van Caroline. Maar dat is haar wel toevertrouwd. Ik houd jullie op de hoogte van onze vorderingen.

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

