jump to navigation

Maandag 10 maart maart 10, 2008

Posted by ubabert in SPOETNIK, verbouwing.
Tags: , , ,
trackback

Vandaag nieuwe buren gekregen, Monique en Angélique van de afdeling In- en externe communicatie. Ze zijn uit hun eigen werkkamer verdreven omdat daar in de komende twee weken, vooruitlopend op de opknapbeurt van het Informatiecentrum, o.m. nieuwe vloerbedekking wordt gelegd. Met communicatie nu zo dicht naast de deur zal geen enkel nieuwtje me meer ontgaan.😉

Gelukkig nog even tijd gevonden om wat nieuwe verbouwfoto’s op Flickr te plaatsen, althans dat wilde ik doen. Elke upload die ik uitprobeerde leverde echter de boodschap ‘BONK, 3 photo’s didn’t make it’ op. Straks nog maar een keer proberen. Vraag doet zich nu natuurlijk ook voor of ik voldoende vertrouwen in Flickr kan hebben voor het archiveren van deze foto’s. Hoe lang zullen ze voor ons en ons nageslacht bewaard blijven? Toch ook nog maar even een archiefkopie voorlopig op de p-schijf parkeren. Je weet maar nooit. Op de UvA-site trouwens ook een mooi overzicht gevonden van foto’s van bouwprojecten van de afgelopen jaren.

En nog maar niet begonnen met de opdracht van week 7. De hele dag ben ik al mijn favorieten namelijk al kwijt; de plek waar ze staan schijnt momenteel afgeschermd te zijn i.v.m. de hackaanvallen van het afgelopen weekend. Voel je je toch opeens flink onthand hoor. En hetzelfde geldt voor m’n mailarchief. Ik wist het wel, dat ik er regelmatig (= dagelijks) op teruggreep, maar je merkt het toch pas echt goed als je er niet meer bij kunt. Het veelgeplaagde Callcenter van het IC kon helaas nog geen uitsluitsel geven over het moment waarop alle schijfruimte weer wordt vrijgegeven.

Er heeft zich niemand meer gemeld voor de Coomber stereo cassette recorder. Die gaat nu toch maar bij het oud vuil.

Reacties»

1. Caroline - maart 13, 2008

Misschien is het al te laat, maar wacht voor alle zekerheid nog even met weggooien van die Coomber cassette recorder. Ik weet er misschien een gegadigde voor.

2. Bert - maart 14, 2008

Oké, hij kan nog steeds gratis bij mij afgehaald worden.

3. Caroline - maart 14, 2008

Je krijgt een mail van Wim Smit, die een bedrijfje “Audiosurvivors” heeft. Dit valt voor hem in de categorie omfietsapparaat.

4. Maandag 17 maart « Verbouwblog - maart 17, 2008

[…] het Informatiecentrum gaat toch zodanig veel overlast veroorzaken dat m’n tijdelijke buren Monique en Angélique niet een paar weken maar een paar maanden bij mij op de gang zullen blijven zitten. Vervelend voor […]


Geef een reactie

