jump to navigation

Blogperikelen (3) februari 20, 2008

Posted by ubabert in SPOETNIK.
Tags: , ,
trackback

Geert Wilders zei het ook al: veel gekker moet het niet worden. Zie ik vanmorgen op mijn statistieken-pagina onder de Referrers (webpagina’s waarvandaan is doorgeklikt naar Verbouwblog) een mij onbekende site: http://botd.wordpress.com/top-posts/ Effe checke. Welke UBA-collega zou zich hierachter nu weer verbergen?

Maar nee hoor, het blijkt een officiële WordPress-pagina te zijn waar op basis van een niet nader toegelichte formule alle posts op WordPress-blogs gerangschikt worden. En op de 61e plaats van de Nederlandstalige posts van 19 februari staat tot mijn niet geringe verbazing Blogperikelen (2) van 18 februari. Gekker moet het inderdaad niet worden! Ik zou graag die formule van WordPress eens een keer willen zien, maar dat zal wel net als het ranking algorithme van Google bedrijfsgeheim zijn. Stiekem moet ik er natuurlijk ook wel een beetje om lachen. En, met dank aan Spoetnik, ik leer elke dag weer meer.

En nu ga ik natuurlijk ook voor een plaats op de lijst van Top Blogs! J

Reacties»

No comments yet — be the first.

Geef een reactie

