jump to navigation

Hallo UBA! februari 7, 2008

Posted by ubabert in verbouwing.
trackback

 bord-werk-in-uitvoering.jpg

Nog een paar dagen en dan is het zo ver: de UB gaat weer eens verbouwen. Hoeveel verbouwingen ik inmiddels in twintig jaar heb meegemaakt heb weet ik niet, maar ook deze gaat weer gepaard met de nodige last minute activiteiten. Zo bleek eergisteren dat de stalen van de vloerbedekking waaruit we een keuze hadden gemaakt, kleuren waren die al lang uit productie genomen waren. Gelukkig konden we het met alle betrokkenen snel weer eens worden over een alternatief. Nu hopelijk wel uit de goede stalen gekozen en nog op tijd leverbaar…

Maandag begint echter eerst het grote verhuizen: de studiezalen aan de Singelzijde worden leeggehaald i.v.m. een opknapbeurt. En in de C- en E-vleugels wordt begonnen met de aanpassing van de verschillende zalen voor de inhuizing van de GW-collecties Mediastudies, Muziekwetenschap, Theaterwetenschap en Wijsbegeerte. De verhuizing van deze collecties staat gepland voor begin april. Spoetnik loopt nog wat langer door dus als het goed is kan de afronding van dit deelproject ook straks op deze blog gemeld (en gelezen?) worden. Als ik het tenminste de komende weken volhoud…

Reacties»

1. Filips de Stoute - februari 8, 2008

Beste UBAbert,

Aan de hand van uw bericht kan ik wel raden met wie wij te doen hebben.
Zou het niet beter geweest zijn, als uw collega’s deze informatie niet onder een pseudoniem maar via de gewone mail bereikt had.
Want … men kan er niet vanuit gaan, dat iedereen alle SPOETNIKweblogs leest.
Immers … álle UB-medewerkers en gebruikers zijn direct betrokkenen en niet alleen de “planners”.

Ik, de stoutmoedige Filips,
groet U.

2. Caroline - februari 8, 2008

Ha Bert,
Leuke blog heb je! Ik krijg direct last van writers block wanneer ik mijn lege blog-paina voor mijn neus heb. Hopelijk verandert dat nog de komende tijd!
Hartelijke groeten,
Caroline

3. SPOETNIK - februari 11, 2008

Veel succes met verbouwbloggen de komende tijd, wij zijn benieuwd naar alle inside information.

4. Verbouwing UB loopt op schema - februari 21, 2008

[…] persoonlijk verslag van de verbouwingsperikelen is te vinden in de verbouwblog. Kijk maar of u kunt ontdekken door wie deze blog gemaakt […]

5. 6.000 … and counting « Een beetje adjunct - december 4, 2008

[…] bloggen | Tags: bloggen, statistieken | Alweer bijna een jaar geleden verscheen mijn eerste post op mijn eerste blog als onderdeel van het interne web 2.0-scholingsprogramma Spoetnik. Drie maanden […]


Geef een reactie

